Allahuakbar!!! Balasan ALLAH Serta-Merta!! Pasangan Ini Mati Hina Dalam Kemalangan Ngeri Ketika Berzina!

Semalam sewaktu saya dalam perjalanan pulang, dalam kereta, saya dengar satu cerita yang sungguh dahsyat. cerita ini diceritakan oleh seorang ahli bomba dari utara semenanjung. ini kisah benar. Sama-sama kita renungi dan hayati kisah ini, jadikan pengajaran!

Satu hari beliau dan rakan-rakan telah menerima satu panggilan palsu berkenaan satu kemalangan yang telah berlaku di lebuhraya utara selatan. Oleh kerana untuk mengesahkannya maka beliau dan rakan2 telah ketempat yang dikatakan oleh pemanggil namun tiada apa yang terjadi disana. Dalam perjalanan pulang, waktu itu pukul satu pagi, hujan turun renyai-renyai.

Di satu persimpangan susur keluar dari lebuhraya, mereka ternampak sebuah mpv mewah yang terbalik dan remuk sekali kerana melanggar divider yang tajam. Mereka segera turun dan melihat kemalangan itu dengan niat ingin menolong kiranya ada yang terselamat. Tetapi apa yang mereka saksikan sungguh dahsyat dan menyayat hati. sesuatu yang tidak tergambarkan dahsyatnya.

Mereka jadi terkedu, tergamam, tiada sepatah perkataan pun yang dapat menggambarkan betapa dahsyatnya kejadian itu, semoga Allah melindungi kita semua dari kejadian yang seumpama ini. Pemandu mpv mewah itu telah pun mati terkulai di kerusi pemandu kerana kecederaan parah di kepala. MPV tersebut begitu remuk sehingga bumbungnya menghimpit kesemua pemandu dan penumpang di dalamnya.

Di bahagian belakang mpv mewah tersebut terdapat tiga susuk tubuh manusia. Seorang wanita dalam empat puluhan dan dua lelaki dalam dua puluhan. Tidak terdapat seurat benang pun pada tubuh mereka. bogel-sebogelnya. Wanita dan salah seorang lelaki itu dalam keadaan berpelukan kepala mereka pecah, darah menyembur di merata tempat, tulang rusuk mereka hancur dan tikam menikam antara satu sama lain, dahsyat sekali. tulang punggung wanita itu pula hancur.

Lebih dahsyat lagi dengan jelasnya mereka lihat zakar lelaki itu masih di dalam kemaluan wanita itu. Langsung mereka tidak dapat dipisahkan. Lelaki yang seorang lagi sedang dalam nazak dengan kecederaan parah di kepala, dan sayup-sayup kedengaran suaranya memanggil.. mummy…. mummy…. mummy…… Tangan pemuda yang melekat pada perempuan itu masih memegang zakar lelaki yang nazak itu.

Ahli bomba itu terjelepuk. tidak pernah dalam hidupnya terbayang akan boleh terjumpa keadaan seperti ini. Dengan semangat dari kawan-kawan, beliau segera bangun dan mengambil gergaji besi untuk memotong kenderaan yang remuk itu. Mereka mesti melakukannya secepat mungkin, sebelum kejadian yang memalukan itu dilihat oleh orang ramai.

Sumber://sehinggit.blogspot

Seterusnya….
PASANGAN MELEKAT KETIKA BERZINA DI SURAU LAMA

Salam sejahtera dan salam hormat bersama dengan saya pengarang sudut bicara labu emas,dalam topik kisah dan  tauladan,kali ini saya ingin kongsikan kisah kecurangan seorang isteri kepada suaminya sehingga mendapat balasan yang menyayat hati lantas meragut nyawa sendiri,Bella bukan nama sebenar menjadi seorang yang sangat sosial setelah suami nya terlibat dalam kemalangan sehingga meragut kaki dan membuatkan suaminya kudung.pada asal nya mereka sangat bahagia walaupun tidak di kurniakan zuriat.keutuhan rumahtangga sering dicemburui pasangan lain,mengikut keterangan jiran dan juga orang gaji mereka,Bella ni bijak membahagiakan suaminya,bermodal kan rupa paras yang cantik,berasal dari keturunan indo belanda, serta tubuh yang tegap dan tutur bahasa yang sopan membuatkan suaminya sentiasa bahagia dan gembira setiap hari,serta Bella juga mempunyai nafsu yang amat tinggi,namun semuanya berubah dalam sekelip mata setelah suaminya mengalami kecacatan kekal.

Ketika itu Bella sudah pandai melawan malah menengking suami nya walaupun kerana kesalahan sedikit,namun suami nya tetap sabar,melihat suami nya tidak mengambil kisah akan sikap nya,maka Bella bebas bertukar-tukar pasangan demi melempias nafsu berahi nya,kebetulan pula Bella yang menyara suaminya,jika nak di harapkan duit pampasan suami nya,banyak mana lah nak di bagi-bagikan sedangkan duit perubatan suami nya sahaja kadangkala mencecah 700 sebulan dan pernah mencecah 1000 kerana itu lah Bella nekad untuk mencari kerja,tatapi bila dah berada di luar,segala kelembutan,kebaikan bertukar menjadi kelincahan dan keburukan,berberapa kali Bella di tangkap khalwat dengan pencegah maksiat,dalam kereta,hotel dan yang paling mengaibkan semasa mereka di tangkap dalam keadaan bogel di bawah jambatan,bila puas baru lah Bella balik dengan muka tanpa serba salah walaupun pukul 3-4 pagi,suami nya pula jadi takut hendak menegur,takut di herdik oleh Bella,Bella yang dulu baik,sedia melayan suami tak kira tempat dan waktu,telah berubah menjadi syaitan bertopengkan manusia.

Bukan suami nya tak sedar dan perasan bila jiran-jiran bercerita tentang keburukan Bella di luar,namun suami nya hanya mendiamkan diri dan menganggap itu cuma cerita kosong untuk menghancurkan kerohanian rumah tangga mereka,pergerakan suami nya pula sentiasa terbatas,kerana cuma menggunakan kerusi roda,sehingga lah satu ketika,Bella dengan berani nya membawa pulang seorang lelaki berkulit hitam,dengan kurang sopan nya melakukan hubungan intim di hadapan suaminya,berbagai cara dan gaya di tunjukkan,suami nya geram bercampur marah,lelaki mana tak merah mata melihat isteri yang di kasihi berperangai gila tak ubah seekor anjing di hadapan suami?namun dia tidak mampu berbuat apa-apa,kerana memikirkan segala perubatan,makan dan minum di tanggung sepenuhnya oleh Bella.cukup sekadar sabar dan berlinang air mata yang mampu suami nya lakukan,dia sedar yang dia tak lagi mampu membahgiakan Bella bila alat sulit nya gagal berfungsi setelah kemalangan,

Kegilaan Bella semakin menjadi-jadi,tak kira lelaki mana,yang penting mampu memberi Bella duit dan kemewahan,bahagian mana dalam tubuh yang tidak diserah kan ,namun kegemilangan Bella tidak sampai kemana,setelah doa suaminya termakbul,maka jadi lah satu peristiwa aneh dan ngeri dalam lipatan hidup Bella serta suami buat selama-lamanya,ketika itu di tempat tinggal mereka ada sebuah surau lama,yang dulu pernah dijadi kan madrasah,menjadi tempat memuaskan nafsu batin Bella dengan pasangan nya,tak kira bangsa dan Agama,kulit cerah atau gelap Bella bawa ke surau tersebut,kerana di surau itu suasana nya sunyi kerana sudah tidak digunakan lagi,jadi disitu lah tempat Bella dengan pasangan nya melepaskan nafsu mereka,dengan jarak surau tersebut kurang 10 meter dari rumah mereka,jadi mana-mana lelaki yang ingin meniduri Bella cuma telefon dan bertemu di surau terbabit.

Sehingga lah terjadinya satu kejadian,ketika itu waktu maghrib,dimana Bella bersama seorang lelaki warga asing sedang bermesraan dan melakukan aksi yang mengghairah kan ,hampir berberapa minit bercumbu cumbuan,mereka pun mula mengadakan aksi berat,iaitu persetubuhan kelamin,ketika berseronokkan ,kedengaran azan maghrib dari corong pembesar suara dari surau yang baru di bina,namun mereka langsung tidak mengindah kan malah semakin khusyuk melaku kan maksiat.ketika itu lah Allah menurun kan bala,sedang mereka berpeluh dingin,entah kenapa dengan tiba-tiba,kemaluan lelaki tersebut menjadi membesar dan ketat di saluran sulit Bella,berkali-kali mereka cuba meleraikan namun gagal,hubungan intim mereka menjadi cemas,dimana Bella menangis ketakutan dan menahan sakit yang teramat sangat di kemaluan nya,berserta curahan darah yang banyak dari alat kelamin Bella.akhir nya mereka menjerit meminta pertolongan,ternyata laungan mereka di dengari penduduk setempat,bila orang ramai tiba,alangkah terkejut masing-masing melihat keadaan mereka yang melekat,sehingga alat sulit mereka menjadi merah kerana mencuba untuk meleraikan nya agar tidak menimbulkan aib.

Berbagai cara dilaku kan namun masih buntu,sehingga lah ketibaan Imam,setelah beristifar,dan menarik nafas panjang,Imam pun berpesan agar di bawa suami nya datang kerana yang mampu meleraikan mereka hanya pengampunan suami.hampir setengah jam memujuk dan menceritakan hal sebenar,baru lah suami Bella datang dengan di usung oleh orang ramai,melihat keadaan Bella seperti itu,suaminya menitis air mata,menangis kerana kecewa,Bella yang di sayang,kini menikam belakang nya dengan tombak berbisa.Imam segera mengajar suami nya beristifar dan memohon keampunan bagi isteri nya,baru lah suami Bella mengusap kepala Bella,sambil berniat mengampunkan dosa mereka,dalam berberapa saat.barulah ikatan tadi terlerai,namun tiada makna nya bila kedua-duanya sekali sudah tidak bernyawa,mati setelah di leraikan oleh suami Bella,setelah urusan pengkebumian dilakukan,maka balik lah suami kerumah meninggalkan jasad Bella di dalam kubur,manakala pasangan nya,warga asing berkulit hitam entah di bakar atau di terbangkan ke afrika.

Begitulah kisah dan tauladan yang dapat dikongsikan bersama buat kali ini,kisah nyata ini di ceritakan kembali oleh rakan saya dari Pekan Baru,Indonesia.semoga menjadi tauladan dan sempadan kepada kemungkaran.insyaAllah.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here