Kantoi Edit! Foto Kaki Syahrini Tak Jejak Tanah Kena Kecam!

Beberapa hari yang lalu, bintang Indonesia terkenal Syahrini dan keluarganya pergi bercuti ke Amerika. Mereka telah mengembara ke Beverly Hills, California yang menjadi pusat industri hiburan.

Syahrini tidak melepaskan peluang untuk memuatnaik gambarnya bercuti di sana. Namun gambar yang satu ini telah mencuri perhatian dan mengundang tanda tanya.

Kantoi Edit! Foto Kaki Syahrini Tak Jejak Tanah Kena Kecam

Dalam foto yang baru dimuatnaik beberapa jam lalu itu nampaknya Syahrini tak berdiri tetapi terapung di atas jalan. Kakinya terlihat tak menyentuh jalan yang ada di bawah kasutnya.

Mungkin kerana kesan dari suntingan berlebihan atau sebab hal lain, namun kaki Syahrini yang terapung ini menjadi kecaman netizen. Kerana posisi kaki ini membuatkan foto Syahrini nampak aneh.

Kantoi Edit! Foto Kaki Syahrini Tak Jejak Tanah Kena Kecam

Selain posisi kaki yang seperti terapung, tubuh Syahrini juga seperti tak sepadan dengan latarbelakang yang ada di belakangnya. Seolah-olah dia bergambar di sebuah layar hijau, kemudian diberikan diedit seperti pemandangan jalanan di Beverly Hills.

Tapi hakikatnya Syahrini dan keluarga memang sedang berada di Amerika. Mereka seronok berjalan-jalan ke berbagai kota, dan kini menikmati California.

SUmber IG Syahrini | hangat.com

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here