Kantoi…!!! Kafe Sediakan Menu Makanan Di Badan Pelayan Wanita Diserbu..


Sebuah kafe yang baru dibuka di Thailand telah diserbu pelanggan tapi kafe tu kena serbu bukan sebab makanan dia sedap. Tapi sebab keunikan cara menu untuk pelanggan membuat pesanan yang buatkan kafe tersebut diserbu orang ramai.

Pastinya yang akan datang berulang kali kat kafe tu adalah kaum lelaki.. Selalu kalau kita pergi kedai makan atau kafe, akan ada buku menu untuk kita memilih makanan kan. Kat kafe di Thailand tu, dia unik sikit. Pemilik kafe tersebut telah mencetak menu makanan di baju pekerja wanitanya. Dah la pekerja wanita kafe tu pakai seksi.

Semua pekerja wanita kat kafe tu mesti mempunyai ‘tetek besar’, barulah dorang akan diterima bekerja di kedai makan tersebut.. Hahaha.. Dan menu yang dicetak di atas baju itu, akan dipakai oleh pekerja wanita kafe tersebut.. Memang ‘unik’ la.

Pelanggan perlu tengok dengan teliti menu apa yang nak dipesan, sebab menu pulak ditulis dengan tulisan yang agak kecil. Bila dah tahu nak order makanan apa, korang hanya perlu tunjuk menu apa yang korang nak kat baju pekerja wanita tu.

Tunjuk saja tau, korang jangan sesekali fikir nak pegang.. Owner kafe tu dah bagi amaran keras semua pelanggan boleh tengok dan tunjuk tapi tak boleh pegang.. Hahaha.,

Setakat nak pergi kafe nak makan dengan cuci mata boleh la.. Kalau sampai nak pegang tu, sila pergi kafe lain.. Hahaha.. Kat Malaysia kalau ada kafe macam ni, aku rasa memang ramai pelanggan.. hahahaha

Kakitangan hotel dibuang kerja selepas minta pelanggan wanita puaskan nafsunya

Viral di media sosial, video seorang kakitangan sebuah hotel di Bali, Indonesia, meminta pelanggannya melakukan ‘blow job’ sekiranya mahu wangnya dikembalikan, mencetuskan pelbagai reaksi netizen yang mengecam tindakannya itu.

Ibu kepada seorang anak itu, Aneta Baker, berasal dari New Zealand berkata, kejadian itu berlaku ketika dia dan rakan-rakannya mendaftar keluar dari hotel tersebut.

Difahamkan, Aneta dikenakan bayaran penginapan lebih satu malam dalam bilnya secara tidak sengaja selepas berlaku salahfaham di antara kedua-dua pihak.

Aneta yang cuba menyelesaikan masalah itu dan menuntut wangnya dikembalikan. Lelaki terbabit bersetuju untuk memulangkan wangnya tetapi dia juga meminta Aneta melakukan sesuatu untuk memuaskan nafsunya.

Pemintaan pelik lelaki itu membuatkan Aneta terkejut lalu bertindak merakam kejadian itu tanpa disedarinya.

“Dengar apa yang dia kata pada 0:09 saat. Dia nyatakan ‘bl*w j*b’ dengan perlahan tetapi ia boleh didengar dengan jelas!” katanya.

Aneta: “Jadi awak nak saya beri awak apa?”
Staff: “B*** j*b.”

Video yang dimuat naik sejak 2 Februari lalu telah ditonton lebih 3.8 juta kali, lebih 20,000 perkongsian dan lebih 100 komen.

Bagaimanapun, ada netizen yang berpendapat berkemungkinan Aneta tersalah dengar dan menganggap mungkin lelaki itu menyebut ‘voucher’ sebagai ganti rugi.
Tambahan, lelaki berkenaan tidak begitu fasih berbahasa inggeris yang menyebabkan dia menyebut perkataan itu dengan nada yang tidak betul.

Meskipun lelaki itu kelihatan seperti mengiakan dakwaan Aneta yang kononnya dia mahu Aneta melakukan sesuatu yang tidak senonoh, netizen juga tidak menafikan mungkin dia juga tidak faham apa yang dikatakan oleh Aneta.

“Saya terkejut melihat post ini menerima banyak perkongsian dan bagaimana netizen menilai lelaki terbabit dan memuji tindakan berani Aneta.

“Jangan salah faham, saya 100% menentang jenayah gangguan seksual. Tetapi jika anda menonton dan mendengar sendiri video tersebut dan baca semula apa yang ditulis oleh Aneta, jelas sekali ini hanyalah salah faham sahaja.

“Apa yang saya lihat, lelaki ini telah melakukan kesilapan dan dia cuba menawarkan jalan penyelesaian dengan menawarkan voucher kepada Aneta dan dia juga akan menggunakan wangnya sendiri, daripada terpaksa melalui pelbagai proses yang memakan masa. Bukannya dia minta buat perkara yang tidak senonoh.

“Berhenti kongsi kongsi post Aneta Baker kerana tuduhan dia itu adalah fitnah. Jika anda pernah mengalami gangguan seksual, lapor kepada pihak pengurusan hotel atau polis, bukannya buat drama di media sosial,” katanya.

Netizen yang lain juga tidak menyokong dakwaan Aneta, sebaliknya menganggap perkara itu hanya salah faham sahaja.

sumber : lipasterbang.net

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here