KENA TEGUR DENGAN ANAK SULTAN MINTA TOLONG BELIKAN TOPUP RM20 DAN LIHAT CARA LELAKI INI LAYAN


Lelaki ni telah terima satu text dari gadis yang kononnya dia merupakan anak kepada Sultan. Tapi apa yang peliknya gadis ni minta tolong lelaki ni belikan dia topup (tambah nilai) untuknya. Katanya dia tak boleh keluar istana dan tiada siapa boleh menolongnya pada waktu tu.

Erm.. Takkan lah takde pembantu yang boleh tolong belikan apa yang anak Sultan tu nak kan. Jadi, kerana sikap ingin tahu adakah betul gadis ni anak Sultan, lelaki ni terus berborak dengan dia.. Korang rasa macam mana?
Minta beli topup, tak boleh keluar istana
Screen-Shot-2017-03-04-at-3.42.05-PM.png

Screen-Shot-2017-03-04-at-3.42.15-PM.png
Macam tak percaya anak Raja tegur minta tolong beli topup
Screen-Shot-2017-03-04-at-3.42.31-PM.png

Screen-Shot-2017-03-04-at-3.42.39-PM.png
Tolong belikan topup, dapat pomade
Screen-Shot-2017-03-04-at-3.42.47-PM.png

Screen-Shot-2017-03-04-at-3.42.55-PM.png
Saya cuma ada awak je..

Screen-Shot-2017-03-04-at-3.43.10-PM.png
Akhirnya kantoi, tak balas wechat
Screen-Shot-2017-03-04-at-3.43.18-PM.png

Screen-Shot-2017-03-04-at-3.43.24-PM.png

Sumber:Facebook Fazrin Yunus

KREDIT;JOMGOSIP.NET

Sumber : viralgempak.com

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here