Mengamuk Dalam Kereta Sampai Bertumbuk,Zarina Sampai Menjerit Satu Kereta Terkejut Tengok Tindakan Azal..! Ya Allah..Ramai netizen kagum tengok kesabaran Zarina walau kena jaga 2 anak syurga Azal dan Azil ni😭

 

Siapa sangka, wanita di sebalik nama Zarina Zainudin ini walau wajahnya penuh dengan senyuman dan nampak tenang, namun dalam hidupnya, dia di uji dengan ujian yang sangat hebat.

Di sebalik hidupnya yang nampak popular dan di kenali ramai, di samping dia laris menjual pulut kuning untuk mencari rezeki buat keluarga, di sisi lain, Zarina di uji untuk menjaga 2 anaknya yang menghidap autism.

Azal dan Azil,itulah nama si kembar ini yang di jaga Zarina dengan penuh kasih sayang.

Mereka berdua di katakan anak yang baik namun ada waktunya jika mereka mengamuk, memang ramai netizen takut melihat rakaman video yang di share oleh Zarina di laman Instagram.

Dalam kereta ketika sang ibu memandu, Azil si abang tiba-tiba marah dan mengamuk. Bila dia menampar pipinya sambil menjerit, kelihatan sangat sakit namun apalah yang anak syurga ini tahu. Ini video part 1. Sikap Azil itu membuatkan Azal juga tidak tahan marah dan terus ke belakang mahu bertumbuk.

Pada video part 2 ini pula, Azal di lihat betul-betul tidak dapat menahan marahnya. Zarina hanya mampu menjerit sekuat hati di dalam kereta meminta untuk Azal bertenang.

Netizen rata-rata berharap Zarina sabar dengan semua ujian ini.

“semoga akak tabah dengan ujian ini 🙁 “

“ya Allah..terkejutnya kalau anak mengamuk tgh drive mcm tu..dah la kite je ngan dorg..kalau akak x tau la boleh lalui ke tak”

“aku insaf rase..anak aku degil sikit je aku sakan marah2..kalau dapat anak mcm kak rina ni tak taulah..besar dugaan dan besar juga sabr dia “

“semoga akak sabar…dn Allah gantikan dengan rezeki besar buat kak.”

“u are so strong zarina…..may God bless u “

Sumber : kisahdunia.com

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here