“Saya Tak Sedap Hati Naik Satu Pesawat Dengan Neelofa” – Luah Fattah Amin

“Saya Tak Sedap Hati Naik Satu Pesawat Dengan Neelofa” – Luah Fattah Amin| Percutian Fattah Amin dan Fazura ke Koh Samui baru-baru ini memang hangat diperkatakan, apalagi bila Neelofa turut bercuti ditempat yang sama. Lebih panas lagi apabila Fattah mengakui dirinya memang menukar penerbangan kerana enggan bertemu dengan Neelofa.

“Saya Tak Sedap Hati Naik Satu Pesawat Dengan Neelofa” – Luah Fattah Amin

“Perkara ini tidak sepatutnya dihebahkan dan saya juga enggan memperbesarkan. Tetapi, apabila cerita ini ditimbulkan pihak tertentu seolah-olah kami yang bersalah, saya terpaksa menjelaskan situasi sebenar”

“Ada pihak memaklumkan kami akan menaiki pesawat yang sama. Sebaik mengetahuinya, saya mula rasa tidak sedap hati. Bagi saya, lebih baik kami tidak berada dalam pesawat yang sama dengannya. Atas nasihat keluarga, kami menukar penerbangan seterusnya,” katanya kepada Beautiful Nara.

Perkara ini terdahulu dihidu peminat fanatik mereka sehingga laman sosial menjadi medan peperangan kerana masing-masing mempertahankan selebriti kesayangan mereka. Atas sebab itu juga, Fattah tampil memberikan penjelasan ini agar peminatnya memahami situasi beliau.

Diharap peminat dapat menerima penjelasan Fattah, mungkin beliau punya sebab peribadi tersendiri mengapa tidak mahu bersemuka dengan Neelofa. Siapa tahu itu mungkin jalan yang terbaik buat mereka bertiga. Asalkan masing-masing gembira dengan percutian masing-masing. (rtky/w)

 

 

 

 

 

 

Kehidupan Mengejutkan Asmirandah Selepas Murtad

Kehidupan Mengejutkan Asmirandah Selepas Murtad|Asmiranda seorang asrtis sinetron wanita indonesia yang disahkan murtad setelah dirinya menikahi lelaki non muslim bernama jonas rivanno.setelah beliau menikah, asmiranda seolah tidak lagi terlibat dalam mana-mana aktifiti perfileman.

Sebagai saudara sesasama muslim turut terpana menyaksikan sebuah video yang beredar di youtube bagai mana asmirandah melepaskan keislamannya dalam benak terpikir” apa sebenarnya yang kau cari asmirandah” begitu sempit pemahaman islammu.

Murtad hanya karena hamil di luar nikah

Sebuah laman blog muslimah menulis tentang kisah asmirandah yang bertajuk mutadnya seorang asmirandah mengatakan “asmirandah murtad akibat daripada hamil di luar nikah,lelaki yang menjadi kekasih asmirandah merupakan seorang non muslim yang akan bertanggung jawab sekiranya asmirandah keluar dari pada agama islam.(hamil tanpa suami beliau memilih menjual agama sendiri)

Sebuah video kesaksian seorang lelaki bernama lukman sardin yang juga memilih murtad di muat naik dalam youtube pada 24 mei 2015 lalu, turut menyeret kisah asmirandah di ruang komen video itu Sehingga ia menjadi salah satu isu panas di media negara tersebut.

Kelak kau kan faham mengapa hanya Allah saja yang perlu kau percayai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here