Tak Tahan DI Asak Oleh Wartawan. Akhirnya Neelofa Cerita Perkara Sebenar Apa Yang Pada Fattah Sebelum Live Meletop Semalam

AKhirnya Terjawab,, Astro Dedah Punca Sebenar Fattah Amin Enggan Muncul Dlm Rancangan Meletop Yg Di Hoskan Neelofa

Kecoh seketika laman sosial apabila pelakon Fattah Amin enggan muncul di rancangan Meletop yang dikendalikan oleh Neelofa baru-baru ini. Menerusi muatnaik oleh pengandali laman sosial rancnagan berkenaan, Fattah berundur di saat akhir kerana hal yang tidak dapat dielakkan.

Sementara itu dalam perkembangan lain, pengurus Neelofa turut menyatakan rasa tidak puas hati melalui Insta Stories selain memohon agar individu yang dimaksudkannya untuk lebih professional.

Malah warga laman sosial dalam masa yang sama turut menyatakan rasa tidak puas hati kepada Fattah. Hal ini terjadi kerana Fattah sendiri sudah berada di lokasi namun enggan muncul untuk ditemuramah oleh Neelofa.

Ada yang menyifatkan Fattah masih belum move on dan pertelingkahan di antara peminat turut berlaku di ruangan komen Instagram milik selebriti yang terlibat. Kadang-kadang mengjengkelkan juga baca komen-komen yang terlalu taksub dengan artis kesayangan masing-masing.

Jujurnya perkara sebegini tidak sepatutnya berlaku. Hendak elak sampai bila? Industri hiburan pun seluas kangkang kera saja, pusing-pusing jumpa muka sama juga. Mungkin juga Fattah mempunyai alasan kukuh untuk menarik diri di saat akhir.

Seterusnya : Tak Tahan Di Asak Oleh Wartawan. Akhirnya Neelofa Buka Mulut Tentang Aksi Nabila Kakak nya Bermanja Dengan Sharnaaz

Terkenal dengan sikap terbuka berkasih sayang di khalayak ramai, pasangan Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila sekali lagi menjadi tumpuan.

Kali ini Sharnaaz telah memuat naik sebuah video menunjukkan isterinya memeluk manja pinggangnya ketika duduk.

Kalau dilihat pada video tersebut, Sharnaaz seolah sedang bersembang dengan seseorang yang sedang merakam aksi manja pasangan itu, sambil dirinya dipeluk erat oleh Nabila. Menerusi perkongsian itu, bermacam komen dapat dilihat di Instagram pelakon itu.

Bagaimanapun lebih ramai yang kurang senang dengan tindakan pelakon itu memuat naik video seumpama itu, apa lagi ketika di bulan Ramadhan. Tidak kurang juga berpendapat, video mesra seperti itu lebih baik disimpan secara peribadi suami isteri sahaja.

Rasanya Sharnaaz juga sudah kebal dengan komen-komen panas mengenai tindak-tanduknya itu, kerana ini bukanlah kali pertama pasangan ini melakukan aksi kurang menyenangkan mata peminat. Apapun semoga selepas ini Sharnaaz lebih berhati-hati dengan posting yang dimuat naik

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here