TAUKE JAMBU JEMPUT SEMUA BEKAS ISTERI BERSAMA MERIAHKAN MAJLIS PERKAHWINAN

December 16, 2017  Selebriti Leave a comment

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

siapa yang tak kenal dengan tauke jambu pasti rakyat malaysia rata rata nya cukup kenal dengan nama itu ya baru baru ini tauke telah mengikat tali pertunangan dengan seorang wanita yang ber nama Nadia 26 pada 6 december lalu.

tauke yang pernah berkhawin sebanyak tiga kali sebelum ini mempunyai enam orang anak hasil perkongsian hidup dengan isteri pertama dan kedua dan berkhawin buat kali ketiga pada 2012

Sebelum ini pelawak Tauke Jambu atau nama sebenarnya Zamratul Amri Zakaria, 39, memberitahu, dia berhasrat mahu mengundang bekas-bekas isterinya ke majlis perkahwinannya nanti. Ini reunion bersama bekas-bekas isteri namanya.

Tauke akui hubungan beliau bersama isteri pertama selepas mereka berpisah tidak begitu baik sebelum ini. Namun, mereka kini sudah berbaik dan Tauke juga sudah dapat bertemu semula dengan anak-anaknya.

Sebelum ini memang saya tidak berhubung dengan bekas isteri pertama. Namun baru-baru ini kami berbaik semula dan semuanya kerana anak-anak. Saya dapat berhubung semula dengan anak-anak saya.
admin doa kan semoga majlis tauke ni nanti berjalan dengan lancar sekali semoga bahagia hingga jannah.

Selamat diijabkabul semalam, Tauke berharap perkahwinan keempatnya kali ini akan kekal hingga ke akhir hayat. Jelas Tauke, isterinya, Nadia amat teristimewa di matanya kerana sabar dengan perangai nakalnya.

Menafikan dirinya bukanlah playboy seperti yang digembar-gemburkan, tetapi ingin mencari wanita yang benar-benar serasi dengannya. Perkenalan selama lima tahun itu akhirnya berakhir dengan hubungan suami isteri.

“Tidak ramai perempuan yang tahan dengan saya, tapi dia sangat sabar dan tahan dengan perangai saya yang nakal. Saya bukanlah playboy atau nakal tapi cuma saya suka berkawan dan mencari keserasian. Sebelum berkahwin tentulah kita cari perempuan yang betul-betul serasi”

“Kegagalan hubungan sebelum ini kerana sikap masing-masing yang tidak mahu mengalah. Ia seperti api dengan api. Tapi bila dengan Nadia dia jadi seperti air dengan api, bila saya marah dia akan pujuk,” katanya kepada m Star Online berhubung perkara itu.

setiap video yang di papar kan hanya lah untuk tujuan hiburan sahaja dan tidak berniat untuk menyinggung mana mana pihak.

jika ada yang tersinggung dengan video yang kami paparkan kami dari channel budak kampung mohon maaf

Video :

Sumber : MediaTerkini

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here