[TERKINI] Kisah Umy Rohayu Mendapat Perhatian MHI TV3…Siarannya Pada…??

Hari ke 277

Alhamdulillah..semua dipermudahkan hari ni,umy lancar bila bercakap sekarang depan kamera,bila keyakinan diri ada,sikit tak ada kesalahan..dulu masa bt rakaman untuk nona,berpuluh2 kali tersilap bercakap..sebab xbiasa,sekarang bersyukur mampu hadapi semua dengan tenang,hari ni aby gembira sangat,aby pun tidak meragam wktu orang temubual syg tadi..kisah kita akan keluar di MHI TV3 pagi khamis 8/2/2018,harap semua follower tngk nanti dan xlupa juga jutaan terima kasih kerana mendoakan kami

sekarang perjalanan hidup kita makin jauh,kita hampir keluar dari ujian ini,syg akan berusaha ubah nasib keluarga kita,satu persatu perkara yang baik2 berlaku dalam hidup kita,dengan kesibukkan syg sekarang ni,sampai kan syg tdk sempat utk berfikir pun tentang kesengsaraan,syg sampai xsempat merintih dan mengenang nasib kita,sebab syg yakin setiap ujian ada hikmahnya,sekarang Allah mula memberi ape yang syg minta disetiap sujud syg..airmata syg menitis hanya ditikar sejadah,dengan cara itu diri syg makin kuat dan tabah,terima kasih ya Allah..hadiahkan ketabahan & kekuatan ini yang tiada pada orang lain,syg teguh berdiri disisi aby dengan izin Allah,kita akan menyintai satu sama lain sampai bila2

MRMZ💞

Hari ke 276

Hari ni dh start repair rumah,aby xdapat nk berehat dengan selesa,esk selepas temubual dengan MHI TV3,kita akan pindah ke ruamah sewa,hari ni syg betul2 sibuk,banyak sangat kerja tp syg cuba bahagikan masa untuk aby n anak2,dlm kesibukkan syg..xkn pernah syg lupa utk pulihkan ingatan aby,syg nk aby jelas dengan kehidupan sebenar,syg nak aby buka mata tengok keadaan sekeliling,tgk dunia kita sekarang,siapa yang ada siapa yang tiada,kita xperlu ingat sesiapa pun..kita perlu bergantung dan ingat pada Allah

Hari2 syg xpernah lupa ajar aby serba sedikit,syg bukan sempurna sangat bab agama tp syg akan ajar aby sikit2,supaya kita sama2 mendekatkan diri pada Allah,biarlah diri syg yang jahil ni & diri yang orang kata ahli neraka ni yang bantu aby,sekarang pun Allah dh tunjuk dh..syg bersyukur sbb Allah berikan ujian ni pada kita,Allah nk orang yang mengata syg tu,buka mata..syg tahu ada sebab Allah turunkan ujian,bersyukur lah aby..kita masih ada peluang,kuatlah demi kami,syg xkn peduli ape pun orang mengata kita,orang pandang kita,kita hidup kerana Allah,berharap aby akan didik syg n ank2 dengan sempurna

MRMZ💞

Hari ke 275

Hari ni umy aby dan eqy kurang sihat selsema,xdemam tp selsema,aby smpai merah mata2,mesti jangkit dari umy..kesian kt cinta hati umy ni,tinggal kakak je yang xselsema..umy harap cepat la baik,sbb xsmpai hati tgk aby smpai merah muka2..hari ni habiskan masa bersama,umy akan hiburkan aby dan ank2 dekat rumah,bila dlm keadaan mcm ni,keluarga kecil kita makin rapat,in sha Allah..tahun depan umy bg adik pada kakak & eqy😝tunaikan permintaan aby

Umy dh sewa dh rumah depan rumah umy ni,kerja baik pulih ruang tamu rumah umy start esk tp umy xjadi lagi keluar dari rumah ni,sbb MHI dari tv3 akan dtg hari ahad ni,mungkin ari ahad petang baru berpindah keluar dari rumah ni,klu aby xsakit,mmg xkn pindah keluar,tp takut habuk bunyi bising & nak bawa aby jumpa pakar susah klu ruang tamu sudah dirobohkan,nasib baik la ada rumah sewa kt depan rumah umy tu,dh la senang utk bawa aby keluar masuk rumah sewa tu,nanti hari2 umy bawa aby tgk sawah padi,umy nak aby cepat sembuh,umy nak fikiran aby sentiasa tenang

MRMZ💞

Hari ke 274

Syukur Alhamdulillah..sentiasa bersyukur setiap hari,biar la ape pun dugaan dan rintangan,syg yakin Allah sentiasa bersama,syg tidak akan pernah mengeluh sbb setiap ujian yang Allah turunkan,atas kemampuan kita,syg sangat yakin syg mampu hadapi dengan tenang,hati syg sangat lapang jiwa syg sngt tenang,dekatkan diri kita pada Allah & sentiasa berzikir,bila diberi ujian sebegini..kita akan tahu kemampuan diri,syg akan berusaha merubah nasib keluarga kita,lebih baik dari dulu

Sekarang aby sentiasa sebut nma Allah..kdg2 syg jadi sebak,sbb syg thu aby cuba dekatkan diri padanya,syg pasti 1hari nanti Allah akan makbulkan doa kita,semoga Allah permudahkan urusan kita,aby makin malas bercakap & bt pergerakkan sekarang ni tetapi syg xkan putus asa,syg akan bt aby bercakap..ni hnya ujian kecil bt kita,bila aby makin sembuh,perangai aby pn dh berubah tetapi syg tahu aby akan sentiasa dengar cakap syg sbb hnya syg dan ank2 je sentiasa bersama aby

MRMZ💞

 

Hari ke 273

Allah permudahkan urusan hari ni,umy dh dpt rumah untuk disewa selama 2mggu,depan rumah umy je..hari sabtu dh start repair rumah,umy terpaksa bawa aby keluar dari rumah ni,sbb tempat nk repair tu ruang tamu depan bilik umy,semua yang umy bt utk aby..utk kemudahan kita depan hari,sbb umy nk aby lebih selesa dengan keadaan rumah ni,senang nanti umy nk bawa aby keluar dari rumah,syukur Alhamdulillah..rezeki kita sentiasa ada,sentiasa cukup..selangkah kaki umy keluar rumah,rezeki yang akan umy bawa balik,yang penting niat kita

Hari ni aby sangat hensem,bersih muka aby..hari ni juga kali pertama setelah aby kemalangan,syg pakaikan seluar pendek,aby suka boleh pakai seluar,xperlu la pakai kain pelikat..lebih kemas aby nanti bila lengkap berpakaian,aby akn lebih rasa sihat nanti,seluar panjang belum boleh lagi..sbb susah nk pakaikan,in sha Allah..xlama lagi aby akan dapat pakai seluar jeans semula,aby perlu kuat..200k follower syg mendoakan aby,syg tunjuk pd aby n aby boleh sebut brpa rmai follower yg ada,syukur Alhamdulillah..syg harap 1 hari nanti,aby sendiri yang akan bercakap di dalam live di fb syg,dan ucapkan ribuan terima kasih pada semua

MRMZ💞

[WANITA BESI] JUS WANAYU – Umy keluarkan dan amalkan utk aby.. Alhamdulillah dgn izinNya..POSITIF

Ramuan yang ada didalam JUS WANAYU

Jom kita mencegah dari penyakit,mencegah lebih baik dari merawat..sayangilah diri kita semua,jom amalkan makanan sunnah..

Bila bergelar wanita,banyak yang perlu kita jaga..dalaman & luaran,kita semua tahu ia penting

SERAPAT – menegangkan tisu faraj,menegangkan payudara,menegangkan otot & sendi

Yang ada masalah keputihan,berbau,kurang tenaga zahir & batin boleh cuba juswanayu

#wanita

#juswanayu

Ramai yang repeat oder JUS WANAYU WANITA

Alhamdulillah..bukan mudah utk kita yakin kan custmer,tetapi bila dh mereka cuba..bila berkesan,pasti mereka akan beli lagi..syukur selalu

#juswanayu

#wanita

Emak ayah sakit lutut,ada kencing manis,sakit tekak & tonsil,penyakit lupa,masalah penglihatan & sebagaiNya boleh amalkan jus wanayu

Luban – baik untuk penyakit lupa

Habatus sauda – penambah stamina & tenaga

#lelakiwanita

#juswanayu

Anak2 kurang aktif,malas ke sekolah,sembelit & kurang selera makan,boleh amalkan jus wanayu

DHA – pertumbuhan otak yang cergas,pertumbuhan saraf yang baik

KISMIS – melawaskan pembuangan air besar

#minda

#juswanayu

www.wasap.my/60133877161

Sumber: Sayangawak

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here