[VIDEO] “YA AMPUN CIK B,BESTNYER ENGKO,TU LAPTOP IDAMAN AKU TU CIK B”-ANAK MUDA CEMBURU TENGOK CIK B DAPAT LAPTOP MAHAL DARI MAMA SEBAB DAH JADI DIRECTOR


Orang cakap bila ada orang tua yang hidup senang dengan harta melimpah ruah,pastinya anak-anak boleh menumpang senang sekali. Itulah yang di lalui oleh hidup Cik B apabila dapat hidup dengan mewah kerana ibunya DS Vida bekerja kuat untuk membangunkan ekonomi keluarga seperti sekarang.

Nampaknya niat dan impian Ds Vida untuk kerja lebih masa bagi memberi kemewahan dan kesenangan kepada anak-anak tercapai. Lihatlah sendiri apa yang anak-anak DS Vida dapat.Semuanya ada termasuk dapat melancong ke luar negara setiap tahun.

Kata DS Vida, Cik B ini lain sikit. Dia kurang suka bersolek,suka aktiviti luar,suka main bola,suka edit video seperti ramai lelaki di luar sana. Ada yang tanya kenapa tak kasi Cik B pakai Qu Puteh sebab kulit Cik B kan nampak kurang cerah. Jawab DS Vida dia mahu Cik B yang berumur 13 tahun itu menikmati usia remajanya tanpa perlu memikirkan sangat tentang hal untuk mencerahkan kulit.

Tambah DS Vida lagi, dia juga punya warna kulit seperti Cik B satu ketika dulu ketika zaman sekolah.Untuk hari ini, Ds Vida mahu Cik B untuk fokus pada apa yang dia minat terlebih dahulu tanpa terlalu memikirkan hal untuk cerahkan kulit.

Cik B sangat bagus dalam kerja video editing dan dia berminat dengan apa jua projek dalam membangunkan kerja kreatif. Di sekolah, Cik B di pilih menjadi pengarah dan ketua untuk menguruskan projek editing video dan itu membuatkan DS Vida kagum dan gembira dengan bakat anaknya itu. Oleh sebab itu, Ds Vida menghadiahkan Cik B sebuah laptop mahal untuk melakukan kerja-kerja editingnya.

Lucu juga kerana posting Ds Vida kali ini telah menarik minat ramai kaum Adam untuk memberi komen. Ini kerana laptop yang di beli oleh Ds Vida untuk Cik B merupakan laptop idaman ramai anak muda terutama mereka yang kaki game. Laptop yang di beli itu adalah dari jenama Alienware yang berharga sekitar RM 8,400.

“Ya ampun,Cik B tu laptop idaman aku tu Cik B oii..kalau aku dapat satu bahagianya dunia aku ya ampun……..”

“laptop ni menjadi idaman dan igauan ramai gamers di serantau …best giler kaalu dapat.,,harga lagi mahal dari motor aku weeeeh “

“bestnyer Cik B..pasni wat betul2 video yaaa…..”

“nape tak ambik Mac eh? nak wat editing kan? tapi dah beli dah nak wat cmane kan”

“jeles aku..arghhh jeles nyerr..dia umur baru 13 tahun dah leh pakai….jelesssssss..tok vida sedekahlah dekat aku sebijil.,.atau pun cik B nak tak jadi adik angkat abang..nanti share laptop k..hahah

sumber : kisah dunia

Sumber : www.kepohkuat.com/

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here